16 Aralık 2013 Pazartesi

Bu benim paylaştığım ilk yazım. Şimd...

Bu benim paylaştığım ilk yazım. Şimdiden sizi sıkmak istemem tabii.
Önce beni tanımak isteyeceğinizi düşünerek, kendimi tanıtayım size.
Adım Elif. Farklı kelimelerle hitap eden insanlarda yok değil. 16 yaşındayım. Sivas da doğdum, büyüdüm ve halen Sivas da yaşamaktayım. Kısacası Sivaslıyım işte. Bir Anadolu lisesinde okuyorum burada. Bunları geçelim, bunlar sıkıcı bilgiler...

Blog açmamdaki en büyük neden sürekli yazmam tabii ki. Genelde senaryo yazıyorum, bunları ilerde, şuan olmayan ama önümüzde ki zamanlar da yazılarımı okuyacak insanlarla, paylaşmak için şimdiden heyecanlanıyorum. Senaryo dışında şiir, ve '' Katilime Mektuplar'' başlığı altında bir çok mektup yazdım ve yazmaya devam ediyorum. Bunları okuyan insanlar, arkadaşlarım, ailem, öğretmenlerim hep beğendiklerini söylediler. Sizinde beğeneceğinizi umuyorum.
-Umarım yalan söylememişlerdir :)

4 yorum: